Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Sentient6 | użytkownik

imię i nazwiskoSentient6 adresWarszawa zarejestrowany28.05.2009 @20:42:52 ostatnio na stronie16.08.2017 @22:16:53



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty191 komentarze6971 posty na forum0

komputer / sprzęt
Obecnie: Canon 7d mark2, Canon 50D; Sigma 10-20 mm f/3.5 EX DC HSM, Canon EF-S 17-55 mm f/2.8 IS USM, Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS II USM, Sigma 150 mm f/2.8 EX DG HSM APO Macro, Sigma S 150-600 mm f/5-6.3 DG OS HSM; Canon Extender EF 1.4x II; Manfrotto 055XPROB (+ skrócona kolumna centr. oraz kolce); firmowy wężyk spustowy; dawniej: FinePix Pro S20 (FUJIFILM) - kompakt oraz obiektywy Canon EF 400 mm f/5.6L USM (parę lat - b. dobry optycznie, lekki, z szybkim AF, minusy: brak IS, niezdejmowalna osłona), Canon EF 400 mm f/4 DO IS USM (krótko używany - drogi, dobry mechanicznie, ale mydlany) i Canon EF 70-300 mm f/4-5.6 IS USM (dość krótko, przypadkowy AF, średnia jakość optyczna)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~paszka    28.04.2010 @00:45:51
Idę spać dobranoc
_______
Dzięki za komentarze Zapraszam http://paszka.digart.pl/
~zycienazdjeciach    14.04.2010 @16:29:08
o kurcze! szalenie mi milo u Ciebie widze poczatek, wrecz swietny poczatek! musisz miec strasznie duzo cierpliwosci do tych pszczolek..
~grzehooFR    13.04.2010 @16:55:01
Dziekije bardzo Pozdrawiam
PS. Do takiego zestawu trzeba sie przyzwyczaic, bo poczatki moga byc nieco trudne, a osiagany efekt daleki od zadwalajacego. Jenak z czasem wszystko zaczyna sie ukladac i widac swiatleko w tunelu
Do zdjec w swietle sztucznym nie potzrebuje asystenta, natomiast coraz czesciej brakuje mi go przy fotografowaniu w swietle zastanym. TAm uzycie blend przekracza mozliwosc 2 rak;D
ostatnio edytowane: 2010-04-13 16:58:55
~Sentient6    13.04.2010 @12:48:20
1.

Przykro mi to mówić, ale masz jakiś problem człowieku.

Każdy ma prawo oceniać wedle własnej oceny, ale w porządku, jeśli Ci to nie pasuje i chcesz słuchać samych pozytywów, to proszę bardzo...

To stosunek do krytyki określa czyjś poziom, b. mi przykro to pisać i czytać. Już Cię wykreślam.


2.

I ja się nie obrażam - pisałem w profilu - komentarze pozytywne, negatywne, prawdę mówiąc mi to zwisa, oprócz tego warunku, że się czegoś uczę..


3.

I jeszcze jedna prośba - proszę nie zaglądać na mój profil i nie czekam, nie oczekuję odpowiedzi.

4. Nie groź mi, bo na ulicy dałbym Ci w ryj.


Dziękuję za uwagę.
~cudzoziemkka    03.04.2010 @01:35:51
dziękuję
_______
innym okiem...
~paszka    02.04.2010 @10:24:32
http://post.kards.qip.ru/images/postcard/19973/1997267.swf

Radosnych, udanych świąt życzę !
I smacznego jajca !
_______
Dzięki za komentarze Zapraszam http://paszka.digart.pl/
~LoveConfusion    28.03.2010 @20:06:44
Bo ja kocham zdjęcia jak najbardziej naturalne, z uśmiechem
Zawsze rozśmieszam osoby, które mi pozują ;p
_______
Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą.
~LoveConfusion    28.03.2010 @13:57:10
Cała przyjemność po mojej stronie
_______
Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą.
~paszka    26.03.2010 @17:19:01
Jeszcze nie kupiłem ale w tym roku na pewno go kupię Cieszę się ze jesteś pod wrażeniem swojego zakupu 50 D to solidna maszynka i wiele potrfai ,reszta należy do Ciebie . Życzę samych dobrych kadrów i dużo światła pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2010-03-27 21:00:13
_______
Dzięki za komentarze Zapraszam http://paszka.digart.pl/
~wojtekga    26.03.2010 @14:14:18
OK ! uważam, że fotograficznie lalki są bez zarzutu, szczególnie, że piszesz o próbach z nowym szkłem... Ale, po próbach chciałbym, żeby nastąpił już "wyrafinowany" ciąg dalszy, byś poddał ten obrazek twórczej transformacji, by uzyskać z tego bądź co bądź banalnego tematu, prawdziwy Autorski obraz ! Warto popróbować , zachęcam, bo te lalki mogą być wdzięcznymi aktorami Weneckiego Karnawału !
Pozdrawiam !!!
Wojtek
~paszka    25.03.2010 @22:59:09
No to teraz pokażesz ja mam pentax K7
_______
Dzięki za komentarze Zapraszam http://paszka.digart.pl/
~MichiruKairo    23.03.2010 @14:05:09
Arigatou za miły komentarz =^_^=

p.s. ale masz piękną galerię, pozazdrościć zapierających "dech w piersiach" widoczków tych większych, i tych małych=*_*=
+regnar    17.03.2010 @09:34:49
dzieki co do elementow to beda one dodane na animacji, jak juz wczesniej wspominalem jest to post produkcja i na calosc skladaja sie jeszcze takie elementy jak dym, ogien, pyl, dropship +flary od slonca itp.
!Fetish    07.03.2010 @22:30:13
Dzięki za poświęcony czas i miłe słowa pozdrawiam
~sweetdesertrose8    25.01.2010 @21:23:46
Dziękuję !
~darmar    22.01.2010 @04:31:02
100-400L is, pozdrawiam!
~paszka    31.12.2009 @13:00:31
Miłego nastroju Sylwestrowego i super zabawy do rana
_______
Dzięki za komentarze Zapraszam http://paszka.digart.pl/
~Sentient6    12.12.2009 @03:27:17
http://www.youtube.com/watch?v=SjumYpeae2I&feature=related - coś na dzisiaj ; ), czyli freestyle football ; ).
~sylvii    11.12.2009 @17:17:15
Ale wróbelek jest słodki
Witam równierz. Pozwolisz, że dodam do obserwowanych
~pstryczka    11.12.2009 @16:09:46
Bardzo dziekuje za liczne komentarze w moich skromnych progach jestem świadoma wielu fotograficznych błędów, więc nie licze jedynie na pochwały ... piekne fotki TU widzę i tyle mojej opinii aha... Twój ulubiony digart jest super
_______
"...Czas nas uczy pogody..."
~sylwiaxxx    11.12.2009 @14:55:01
dzięki za nalot,pozdrowienia dla Olci i szczere oceny ,pozdrawiam ciepło i miłego dzionka
~sylvii    11.12.2009 @13:49:26
robisz zdjęcia kompaktem?
nie powiem, że są śliczne bo skłamie. Ale ciekawe i owszem.
Dla mnie przekolorowane i w ogole nie przepadam za macro.. (wiesz... te robale... :P) ale podziwiam
Pzdr;]

~jesienne    09.12.2009 @18:04:16
dziękuję
~tylkopototujestem    07.12.2009 @21:26:14
"Z opisu Twojego wpis" - starasz sie zgrywać nie wiadomo jakiego warszawskiego cwaniaka, a nie potrafisz poprawnie zdania sklecić:D:P:X:O

Nie zamierzam z Tobą dyskutować, z dziećmi się tego nie robi. Ponoć ustępowanie głupszym to domena ludzi inteligentnych i ja to właśnie uczynie

Powodzenia w dalszemu fotografowaniu RoBAckóff i mLecCYkófff

P.S: Szczytem hipokryzji jest to że twierdzisz że zachód słońca jest drętwy, a tymczasem masz go w galerii. No ale cóż...są ludzie i są warszawiacy z radomia

I na koniec.:D:P:X:W:Q:A...itd
ostatnio edytowane: 2009-12-07 21:27:39
_______
http://www.stacjawroclaw.info
~Sentient6    07.12.2009 @21:02:57
Z opis Twojego wpisu wnioskuję, że parę słów od kogoś kto ocenia b. zabolało :P. Cóż nie moja w tym gestia, żeby każdy miał tyle samokrytycyzmu i poziomu, żeby umieć odnieść się do słów krytyki. A już myślałem, że wreszcie spotkałem tu osobę, która potrafi dzielnie przyjąć na klatę parę gorzkich słów :P; ). Widać miałem za duże oczekiwania ; ).

Ja do swoich prac mam duży dystans. Mogę sobie je nazywać/traktować jak chcę i mogę używać tyle emotikonków, ile mi się podoba sfrustrowany biedny człowieczku, a że Tobie to przeszkadza to mnie porusza jak Twoja ostatnia praca ]:P.


Sam się nadstawiasz do bicia, a później nie odpowiada Ci rola bitego :P; ). Krytykę też trzeba umieć przyjąć, ale to ponoć cecha ludzi inteligentnych. Z Twoich wypowiedzi odnoszę odwrotny wniosek, a za prawdę się nie ma co obrażać ; ).

A propos FARMAZONÓW które u mnie wysmażyłeś - jak Ci się nudzi to poszukaj kogoś na swoim poziomie.. Nie zabieraj mojego czasu swoimi wynurzeniami, ok?

Więc zaoszczędź mój i swój czas i już do mnie nie pisz, ok? :P.

I na koniec jeszcze ze specjalną dedykacją :P:P:P:LOL ROTFL :P.
ostatnio edytowane: 2009-12-08 01:36:06
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt